Tuesday, April 17, 2012

sebelum start buat asignment upahan

sy ada ambil upah buat asignment... kononnya macam kekurangan duitla bulan ni.. tapi ok jugak kan..ad side income...hihi..

saya teringin nak buat vlog... tp segan tgk video sendiri...hihi

hari ini saya kepenatan sebab sya kerja sowang je arini... semua saya buat.. tp satu pengalaman baru... best...

puas rasanya dapat luahkan perasaan arini...apa yang terpendam dalam hati sya... tapi saya masih menipu diri sendiri dengan mengatakan saya tak suka kan dia... tuhan saja yang tahu bergelora nya hati setiap melihat dia... hope fully jika dia bukan jodoh aku, cepatlah dia dipertemukan jodohnya...dalam doa ku ada ku sebuat tentang ini...

minggu dpn last exam... pas2 camping...best2... hope dia tak dijemput untuk attend kitorang punya camping... tak tahu macam mana nk sorok kan perasaan ini.. biarlah jauh... biarlah dia berlalu bersama kenangan yang silam,... dua tahun perlu berlalu begitu sahaja..

esok nak pergi renang... ok cant wait... tunggu je la...apa yang akan jadi...

k la, da nak pukul9... asignment must begin...:)