Thursday, June 7, 2012

Berpisah lagi

Berpisah
Jumaat lepas aku dapat tahu sri nak pindah..ya, jujur aku sedih.. tp nak buat macam mane kan.. setiap pertemuan ada perpisahan. Lagipun dia happy je nk berpindah... I wish Gud Luck dan semoga happy2  di tempat baru.. Nak kena bagi hadiah ke ek??haha... dia ada seminggu lagi kt sini... planning nk kenakan die sblm die pergi... weee~~~~

Cuti Sekolah
Aku cuti 2 hari minggu lepas dan bersambung sehari minggu ni.. Rasa malas nak masuk kerja... Asignment pn tak usik lagi.. ayoyo... tapi semalam da cari bahan... Malal ni aku nk mengarang...hopes,, siap sebelum ahad ni.. insyallah...
Minggu ni aku tak balik kg... nk siap kan asignment... dan ada sedikit merajuk.. 
Angah nak pg PD.. Aku duk sowang2 wat asignment,,, #planning....

Weekend
Janji dengan eleen n ruby nak g tgk wayng minggu ni..jadi ke ek? 
Hopes jdi.. boring la..hihi...