Monday, September 3, 2012

Cerita 31 Ogos 2012

Kalau orang lain mengambil kesempatan 31 ogos ke dataran, aku hanya ambil bhgn di depan tv je.. inilah ragam aqish dan mikail di depan tv masa tgk perarakan hari kemerdekaan...






Kemudian kami ke carefour beli barang  dapur.. aku pun sibuk mengikut.. berjumpa plak dengan patung upin ipin kat situ.. Terus je aqish cakap " hai saya upin dan ini adik saya ipin"


Sempat jugak main kereta mainan kat situ...



Kemudian lepas membeli, kami  makan KFC..hehe


Balik je dari carefour aku sempat melelapkan mata jap sblm ke bukit jalil untuk  sambutan merdeka ke 55  #twtupmerdeka #merdeka55 @najibrazak 
Sampai dalam pukul 3, aku terus ke stadium hoki untuk mendaftarkan diri.. jgn jeles, saya dapat baju.


Mak n Abah pn ada...


Sempat jugak tgk bunkface... lepak dpn stage lagi..hehe



Jimmy Palikat kot ni..hehe

Abis je program di Bukit Jalil aku balik ke Raub.. 4 pagi tiba di rumah... penat.. Esok nya ada aktiviti lain plak.. tgu post lain plak..:D

Salam dari zaso..