Sunday, December 18, 2011

Salam Permulaan

Sebenarnya aku da lama terjebak dengan blgging ni tp rasa mcm blog lama aku boring skit..so aku create new one untuk aku boleh luahkan segalanya...aku seorang kakitangan awam yang sedang sambung degree..banyak cabaran hidup aku ni.. tak pernah apa yang aku impikan aku dapat dengan mudah macam orang lain.. kebayakan aku kena usaha sendiri.. dengan bertemankan air mata dan susah payah..Alhamdulillah Allah makbulkan permintaan aku..Tapi aku bersyukur di kurniakan sebegitu, sbb aku tidak lupe pada NYA... Cita-cita aku tinggi walaupun aku tak tinggi.. Aku memang suka menulis tapi bila nak menulis, idea semua lari.. Lappy aku rosak..skang aku pakai orang punya lappy..kesian aku kan.. Puas pikir nk gali mana duit nak beli lappy..memangla lappy skang da murah, tp aku tak de duit..uwaaa.... Aku suka balik kampung.. Tiap-tiap minggu aku balik kampung... Aku ada minat kt seseorang, tp aku tao die xsuka kat aku... aku cuma berdoa die cepat kawin, so, aku boleh lupakan die nanti...ye, aku mmg xlayak untuk die tp aku xtao macam mane aku boleh terjebak jatuh cinta kt die...Mungkn tak lama kot perasaan ni... hopes so...Cukup la ini untuk permulaan.. Salam.....

No comments: