Thursday, August 9, 2012

Meet my friend

Hari ni last exam. Paper Pengajian Islam. Alhamdulillah.. Cuma Stu benda yang funny happen to me n kak na arini.. Masuk2 je exam, ktorang terkejut besar sebab baru time tu ktorng tao soalan objektif. Perrgh nasib baik ad pensel sebatang dalam pensel case..Awal2 jawab soalan memang bes.. rase macam over confident.. lepas tu barula tergagap-gagap...haha..

Abis je exam, Kak na anto aku pergi tesco.. aku pun tunggu si 5zal di situ, sempat jugak aku beli sabun mandi antabax, senitizer antabax n ubat gigi safi...hehe

Sesampai je 5zal, ktorg pergi jmpa adik die kt seksyen 17, kemuadian 1st time aku pg radiusite.. beli tudung,, dapat la sehelai tudung... Harga rm44... owh nnti aku upadate gambonye...

Kemudian ktorang pg surau n solat. Dalam 6.40 ptg baru la ktorang beli makanan n berbuka di tasik seksyen 7.. ramai jugak orang.. best jugak la... Borak2 punye borak, ktorang da terlewat maghrib.. ktorang pn ke surau berhampiran dan solat..

 Lastly faizal hanto aku pergi stesyen Padang Jawa...

Selamat pulang... sampai kt umah jam 11 malam... kutu rayau aku rupenye.. hehe...:p