Thursday, August 2, 2012

not in on july...

baru terperasan dah sebulan lebih tak menulis blog ni... memang rindu,, nak katakan sibuk sgt tu xde la,,, cuma kekadang jadi malas nak menulis.. bila nak menulis, memikir sentivity orang lain.. jadi sy decide bercerita sendiri tanpa ada tulisan,, hanya aku yang tahu..

oh ya, bulan 7 aku ada pergi sabah..
im very happy with sabah...
maybe sbb jarang berjalan... n our guider pn the best...
we miss u En. Razli...

aku tengah exam skang ni... 
walaupun bulan puasa...
cuma aku ralat, xpergi terawih,,, 
aku nak cube pergi esok la,,,

sebenarnya ak tengah sedih..
xtao la ap yang aku sedihkan...
mungkin ini balasan atas dosa2 yang aku pernah lakukan dahulu..
aku ni byk sgt memikir bende yang xsepatutnya...
hal orang lain pn aku sibuk nak fikir...

seronok orang lain happy dengan pasangan masing2..
sedangkan aku... da lebih dua tahun sendiri,,,
mencintai orang y tak mencintai aku
kadang2 aku gembira dengan hidup ini...
kadang2 aku amat sedih.. 
Hanya Allah yang tahu...
aku xmampu nak ceritakan pada sesiapa,..
blog ini la kawan baik aku....

owh ye... nnti aku update gambo pergi sabah...
i miss sabah...
where next?
sabah lagi pn ok....:D

ok la,
happy puasa...
........salam........