Wednesday, January 2, 2013

Bila Mak Berbunyi... "Bila nak Kawin?"

1st januari memang aku akan ada dengan mak sebab itu la hari jadi mak.. Kalau nak ikutkan tarikh yang betul, bukan 1.Januari. Tapi biasala org dulu-dulu... Lagi hebat dari sekarang. Beberapa orang adik beradik mak tarikh yang sama dengan mak. Hebat x atok saya? haha...Macam biasala celebrate birthday mak.Tapi kali ni kat kuantan.. Tinggalkan cerita birthday mak. 

Tetiba lately ni mak tanya "bila Nak KAWEN?" 
'ha?' Itu je yang mampu aku jawab
Bila mak tahu semua kawan2 aku duk kawen, dia pun naik risau.
Hadeh.
Macam tu pulak ek..
aku cakap la, xde orang nk aku..
Mak kata, cari la....
pening la..
Mana nak cari?
weng weng.... Aku kebingungan..
Ada ke orang nk kat aku..
Kalau aku cantek boleh gak mengorat2..
Ni xde...
Tapi best nye dengar  cerita kawen LALA..
Kan bes kalau aku begitu...
Tapi berangan je la
xdenye lelaki yang sanggup buat begitu untuk aku...
TOLONG SAYA!!!!!!


saya