Monday, January 7, 2013

Meluat dengan Mr Busy

Pelik kan? Jumaat lepas saya beria-ria mengarang message nak BBM kat Mr Busy, tp bila Mr Busy reply BBM tu, saya terus rasa meluat, menyampah dan semua rasa dan perasaan keluar.. Kenapa ye... Terus sampai sekarang saya tak reply BBM dia.. Dia pun da tak de BBM saya. Its ok la.. Mungkin persahabatan kami terhenti di situ. Bukan niat saya nak memusuhi sesiapa tetapi......perasaan tu tetiba hadir...Dalam BBM dia yang terakhir, dia kata, saya tak salah apa-apa tak perlu mintak maaf.. Ye mmg saya tak salah langsung.. Dia yang menipu saya dulu. Tapi tak pe la... Pengajaran buat saya supaya jangan terlalu percaya orang yang tetiba baik dengan kita.. Ukur la baju pada badan sendiri.. Dia kawan dengan saya bukan berniat baik pun.. Jadi tak salah saya melarikan diri dari dia.. Bukan memusuhi cuma menjauhi... Bezakan ? hehe...  Saya happy dengan apa yang saya buat sekarang ni.. Klau nak jadi kawan saya, Supportla apa yang saya buat. Bukan menghalang saya sedangkan apa yang saya buat adalah benda yang baik. Dia langsung x support saya sambung belajar. Suruh saya behenti lagi ada. Dia da tao saya nak exam, tapi hantar saya lewat malam. Jahat la namanya tuh... OK lah...

Saya