Tuesday, January 8, 2013

Mi+Mi

Mi+Mi ? Sape pulak Mi+Mi ni kan?
Ramai kawan-kawan BBM saya pelik dengan nama ini...
Sebenarnya tetiba saja dapat ilham nak tukar nama..
Bukan sebab apa-apa pun.. tp mungkin BBM member semua da tao nama saya.. 
So tak perlula nk letak nama sebenar kan...
Pencetus nama ni MR A...
Sape MR A ni?
Dia ni member... Yang suka gosip kan saya dengan Mi ni...
Tapi dia da lama tak sebut pasal name Mi ni..
Saya pun happy saja bila tak di Gosip Sudah...
Tengah boring2.. tiba-tiba.. nak tukar nama BBM la...
Saya pun letak la Mie...
Dalam hati ada taman kot...;)
Tapi saya tak mengharap apa2 pun...
Nama ni sekadar suka-suka..
Bila Mi ni kawen, saya tukarla nama ni...
Biarla ia terus menjadi rahsia hati saya
Lagu yang sesuai untuk tema ceritera Mi+Mi adalah...
Lagu terukir dibintang...
Semperna lagu ni menang Juara Lagu Yang Ke 27...
Dan lagu ini juga menjadi kesukaan....

Mempersembahkan...


3
2
1
....