Friday, January 4, 2013

Blog Tempat Meluahkan Tp....Saya Malu

Ingin sekali saya menceritakan apa saja yang berlaku pada saya di sini.. Tapi saya lebih suka bercerita pada diri sendiri. Saya pernah menjadi seorang yang suka berkongsi segala nya dengan kawan. tapi bila dia pangkah saya, saya da jadi tak selesa. Begitu jugak kalau kenalan atau ahli keluarga baca blog ini.. Sure2 diorang akan pangkah saya. Dan saya berasa malu. Orang yang serba kekurangan macam saya ni sudah tentu nya akan cerita kan apa saja walaupun ianya kecil..kn...
Apa yang berlaku pada saya hari ni memang karma untuk saya.. Tapi ia mendewasakan saya..Macam - macam perkara yang berlaku. Orang lain tidak menjalani hidup seperti saya. bahgia dan senang saja. 
Ya Allah.. Adakah pertemuan saya dan Mr busy adalah untuk mengubah hidup saya sekerluarga..Saya takut mengambil risiko...
Istikarah saya da buat... Saya rasa lebih tenang bila saya tidak bagi jawapan apa2.. Mungkin jawapannya tidak kn...
Bila Mr Busy tanya lagi, aku da jadi serba salah lagi.. Walau Saya sudah ada jawapanya...
Karma atau apakah ini? hadeh...
Saya sudah msg mr busy dan menyatakan kemaafan saya... tanpa sebarang jawapan..

Mr. Busy...
saya mintak maaf pasal hal tu..bukan saya sengaja xbg jawapan.. tapi saya ingatkan bila saya tak bagi jawapan,awak da tao jawapannya. saya memang berminat.. tp ada afew comitment yang ada.. n jgk a few thing kenapa tetiba saya ubah fikiran yang saya tak boleh bgtao... saya mintak maaf yek.. happy jadi member awak...nite

saya tak kesal kehilangan kawan yang baik macam dia sebab dia berkawan dengan saya bersebab. Walaupun begitu saya sangat gembira untuk waktu yang seketika ini...

Terima Kasih Ya ALLaH 
Kau Bagi Ku Peluang Untuk Gembira Walau seketika...
Bersyukur Atas nikmat MU
Segala dugaan MU pasti ada hikmah di sebaliknya...

Alhamdulillah...

saya