Tuesday, January 3, 2012

Azam Tahun Baru

Rasa nye tak terlewat lagi saya nak ceritakan azam tahun baru..Semua orang ada azam..Saya pun ada..tp azam saya akan luput begitu saje.. tak pernah berjaya..memang salah saya...hihi..tahun ni azam saya adalah.........
1. Nak sembahyang di awal waktu..terutama Isyak
2. Nak jadi HambaNYA yang solleh
3. Tak nak berat badan bertambah..
4. Nak berjaya dalam pelajaran dan juga pekerjaan
5. Nak jadi anak yang baik,solehah..
6. Nak kurangkan bercakap..


Aku tak de target untuk mendapatkan pasangan, sbb aku sentiasa mencermin diri.. layakkah aku untuk mendapatkan pasangan setelah apa yang aku lakukan? Aku hanya berserah KepadaNYA.. Aku mencintai seseorang yang tak mungkin mencintai aku.. aku berdoa agar beliau bertemu jodohnye dengan cepat.. Aku redha...

Saya harap, impian dan azam saya 2011 akan tercapai..INSYALLAH....