Friday, January 20, 2012

Berhenti Berharap



Saya Pernah ceritakan, saya menyukai seseorang. Sampai ke saat ini pun saya masih menyukai dia. Tapi mungkin saya perlu berhenti berharap sebab saya takut saya akan lagi kecewa apabila saya dapat tahu dia akan berkahwin nanti. Saya sudah tidak mahu kecewa lagi. Saya perlu mengukur baju di badan sendiri. Saya Takut bermain dengan bayang-bayang sendiri. Biarlah Dia menjadi Lagenda di Hati saya. Hampir 2 Tahun saya memendam perasaan tanpa seorang pun tahu.

Bait-bait lagu kekasih Gelap

Ku mencintai mu 
Lebih dari Apa pun
Meski tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintai mu sedalam-dalam hati ku...

Tak perlu la rasenye menyambung lagu tu sebab dia bukan kekasih gelap.. saya bukan sapa-sapa pun untuk dia.Tapi semakin saya cuba melupakan dia, semakin saya teringat akan dia.. Saya akan cuba selagi saya termampu...Saya Suka dia...tp saya perlu Berhenti Berharap sekarang..Saya pun sudah berhenti tweets tentang dia.. Dia mungkin tak pandang pun saya, tapi saya sentiasa ingatkan dia.. 

Doa Saya :

" Ya ALLAH, Kau Lahirkan Perasaan Ini kepada diriku.Aku Amat Bersyukur Kepada Mu Ya ALLAH. Kau Berikan Aku Kegembiraan sedangkan aku sering melupakan MU.. Ya ALLAH, Aku Mencintainya Ya ALLAH. Kalau dia bukan JODOH aku, Kau bawalah Perasaan Ini jauh dari Aku. Kau Lupakanlah aku terhadap dirinya. JIka Benar dia Jodoh ku..Kau Pertemukan lah kami Dengan cara yang terbaik, Ya ALLAH, Hanya Kau tempat ku memohon dan Hanya Kau tempat ku mengadu, rabbana atinafiddunyahasanah wafillaakhiratihasanah wakina 'Azabannar...washolallahu 'alasaidina Muhammadin wa'ala alihi wassalam..walhamdulillahirrabil'alamin.. Amin Ya ALLAH.."