Tuesday, January 10, 2012

Makanan Kegemaran (part 1)

auntie anne's

Aku tak ingat sejak bila aku minat makan bende nih.. tapi aku agak obses dengan makanan ni.. tapi aku tak pernah cuba semua pretzel yang ada lagi sbb aku pernah cuba satu jenis pretzel, tapi xsedap.. rase mcm hampeh..hihi...Compare Auntie Anne's KLCC dan THE MALL.. Di THE MALL tak sedap, pretzelnya keras, sejuk dan memang tak sedap.Aku pernah complain kt Tweeter Auntie ANNe's... Favorite Aku adalah Caramel Almond.. Caramel die... pergggghhh..... sedap gile... hingga menjilat gigi..haha...Lagi satu aku suka Choclate Stick.. Wah, kalau da coklat.. comfirm2la kegemaran aku..hihi.. Satu lagi, air passion fruit...wah best sgt... Pernah promote kat kawan2.. diorang pun cakap passion fruit tu best...berjaya aku..:p Sesiapa yang tak pernah cuba, try la...pasti nak lagi...LOL <3