Friday, January 27, 2012

Demam

Seminggu tak menjenguk ke sini... stat minggu lepas cuti chinese new year sambung plak dengan demam... Macam bese aku demam sebab siku aku buruk lagi.. aku xtao la apa penyakit aku sebenarnye..first day, Ya ALLAH gatal sungguh siku aku...Tak tao nak buat apa da.. 
Selepas 2 Hari, demam aku pun ilang.. tak sangka plak arini demam datang semula..huhu.. Petang tadi dapat panggilan dari mak. Mak kat hospital lawat kak Jan kat hospital..Doktor pesan Sesiapa yang rapat dengan kak Jan Kena check darah takut kena malaria.. adush.. Kecut Perut aku wei.. Malaria tuh... Disebabkan arini ari jumaat, aku hold la sampai ari Isnin.. Kalau aku still demam, aku pergi la klinik.. Tapi area Setiawangsa ni kat mane klinik kerajaan ek.. hihi...
Esok aku nak pergi main bowling dengan aaronators club...Tapi aku demam.. Macam mane tuh??hoho.. Insyallah... boleh kot.. 
Ahad pulak aku da start kelas.. jam 8 pagi... ayoyoyo... Jauh tuh nak pergi.. sempat ke nak smpat sampai sebelum 8?? i try my best...
Arini aku nk share link yang aku baru dengar td..yerla, pemalas btul aku nak mengajikan.. dengar ni insyallah dapat pahala...


Mari dengar bersama-sama :)